Zarejestruj


Forum Galaxy Ace - Warunki użytkowania

WARUNKI OGÓLNE
1. Rejestrując się na Forum zgadzasz się na poniższe warunki. Jeśli się na nie nie zgadzasz, opuść i nie korzystaj z Forum!

2. Administracja Forum ma prawo zmienić te warunki, ale musi Cię o tym poinformować.

3. Forum działa na skrypcie phpBB, wydanym na licencji "General Public License" (zwanej też "GPL") i możliwym do pobrania ze strony http://www.phpBB3.PL. Skrypt phpBB tylko ułatwia dyskusje przez Internet, jego autorzy nie kontrolują tekstów zamieszczanych w Internecie za pomocą tego skryptu. Więcej informacji o skrypcie phpBB można znaleźć na stronie http://www.phpBB3.PL.

4. Zgadzasz się też na zapisywanie wszystkich informacji, które podajesz, w bazie danych. Dane te nie będą przekazywane nikomu bez Twojej zgody chyba, że dojdzie do łamania prawa lub regulaminu, ani administracja Forum ani phpBB nie odpowiada za włamania, które mogą spowodować wykradzenie danych.

5. Na forum obowiązuje zakaz posiadania wielu kont oraz korzystania z tymczasowych adresów e-mail.

6. Zabronione jest działanie na szkodę forum. Postępowanie takie będzie karane bezwarunkowym zablokowaniem dostępu do forum, usunięciem konta oraz zgłoszeniem do odpowiedniej instytucji zaistniałego faktu.

7. W avatarze, podpisie, nicku, udostępnianym archiwum itp obowiązuje zakaz umieszczania treści o charakterze obraźliwym, oszczerczym, propagującym treści niezgodne z polskim prawem lub naruszających cudze prawa autorskie. Robienie tego może spowodować, że zostaniesz zbanowany na zawsze.

8. Stosuj się do próśb oraz nakazów obsługi forum! Nie odpowiadaj po wystawionych przez nich tabliczkach ani uwagach tekstowych dotyczących prawidłowości tematu. Osoba, której zwraca się uwagę, ma najpierw zastosować się do zalecenia obsługi forum. I dotyczy to także zaleceń od Moderatorów. Szanuj osoby, które wiedzą więcej od Ciebie oraz pilnują porządku. Sprawę ostrzeżenia załatwiaj przez prywatne wiadomości z osobą, która Ci je wystawiła.

9. Hyde Park i shoutbox służy do rozmów ogólnych. Nie umieszczamy w nim problemów z forum - są do tego odpowiednie działy. W HP i w shoutbox obowiązują zasady jak wszędzie - przede wszystkim nie wolno tu dublować istniejących już tematów, należy przestrzegać kultury i zasad poprawnego pisania.

10. Niniejszy regulamin jest własnością administratora tego forum. Obowiązuje zakaz kopiowania oraz udostępniania go na innych forach pod groźbą wytoczenia procesu o kradzież własności intelektualnej.

11. Kopiowanie oraz udostępnianie treści z tego forum jest surowo zabronione!

12. Tematyką forum jest smartphone Samsung Galaxy Ace

--------------------------------------------------------------------------------------------------

PISANIE POSTÓW/ ZAKŁADANIE WĄTKÓW
1. Zgadzasz się nie pisać żadnych wypowiedzi o charakterze obraźliwym, oszczerczym, propagującym treści niezgodne z polskim prawem lub naruszających cudze prawa autorskie. Robienie tego może spowodować, że zostaniesz zbanowany na zawsze, a Twój dostawca internetu powiadomiony o Twoim zachowaniu.

2. Zgadzasz się, że administracja Forum ma prawo w każdej chwili usunąć, edytować, przenieść lub zablokować każdy wątek.

3. Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj i sprawdź czy podobny nie został już poruszony na forum.

4. Na forum obowiązuje bezwzględny nakaz przestrzegania zasad polskiej ortografii oraz interpunkcji!

5. Nie piszemy postów jednowyrazowych. Posty takie będą kasowane a ich autorzy karani ostrzeżeniami.

6. Pisanie całych postów wielką literą również będzie karane ostrzeżeniem.

7. Staraj się unikać błędów (w razie potrzeby skorzystaj ze słownika, większość przeglądarek ma je wbudowane). Post ma być zrozumiały i czytelny, a treść zawierać maksymalną ilość informacji.

8. Nie komentuj, jeśli nie masz niczego konstruktywnego do napisania.

9. Nie spamuj. Nie nabijaj postów, gdy się pomylisz edytuj swój post.

10. Nie zakładaj tego samego tematu ponownie, jeśli poprzedni został zamknięty lub usunięty.

11. Zakazane jest zamieszczanie tych samych postów lub tematów w wielu miejscach!

12. Nie wolno umieszczać na forum postów i tematów reklamujących inne serwisy, szczególnie takie, których używanie może przynieść jakiekolwiek korzyści ich autorowi, wyjątkiem jest tutaj administracja oraz osoby przez nią upoważnione.

13. Za treści pisane na forum odpowiadają ich autorzy.

14. Nie obrażaj innych użytkowników forum.

15. Czerwony kolor czcionki przysługuje wyłącznie administratorom oraz moderatorom.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

SYSTEM KAR I OSTRZEŻEŃ
1. Administracja zastrzega sobie prawo do karania użytkowników za nieprzestrzeganie regulaminu ostrzeżeniem, usunięciem konta i/lub stałą blokadą dostępu do forum.

2. Dwa ostrzeżenia skutkują blokadą możliwości pisania na ShoutBoxie oraz blokadą możliwości pisania na forum na czas 10 dni.

3. Trzy ostrzeżenia skutkują blokadą możliwości pisania na ShoutBoxie oraz blokadą możliwości pisania na forum na czas 20 dni.

4. Cztery ostrzeżenia skutkują czasową blokadą dostępu do forum. (10 dni)

5. Pięć ostrzeżeń skutkuje stałą blokadą dostępu do forum.


Powrót do ekranu logowania