Zarejestruj


Regulamin Forum

Zanim zaczniesz korzystać na dobre z forum zapoznaj się z regulaminem!
Administrator
Avatar użytkownika
Posty: 260
Dołączył(a): 9 lip 2012, o 19:00
Płeć: Mężczyzna
Sieć: Plus GSM
Root: Tak
Model telefonu: Nokia 3310
System: v 1.0

Regulamin Forum

Postprzez Rogalsky » 11 lip 2012, o 20:48

WARUNKI OGÓLNE
1. Rejestrując się na Forum zgadzasz się na poniższe warunki. Jeśli się na nie nie zgadzasz, opuść i nie korzystaj z Forum!

2. Administracja Forum ma prawo zmienić te warunki, ale musi Cię o tym poinformować.

3. Forum działa na skrypcie phpBB, wydanym na licencji „General Public License” (zwanej też „GPL”) i możliwym do pobrania ze strony http://www.phpBB3.PL. Skrypt phpBB tylko ułatwia dyskusje przez Internet, jego autorzy nie kontrolują tekstów zamieszczanych w Internecie za pomocą tego skryptu. Więcej informacji o skrypcie phpBB można znaleźć na stronie http://www.phpBB3.PL.

4. Zgadzasz się też na zapisywanie wszystkich informacji, które podajesz, w bazie danych. Dane te nie będą przekazywane nikomu bez Twojej zgody chyba, że dojdzie do łamania prawa lub regulaminu, ani administracja Forum ani phpBB nie odpowiada za włamania, które mogą spowodować wykradzenie danych.

5. Dokonując rejestracji na Forum wyrażasz zgodę na otrzymywanie mailingu, na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji.

6. Na forum obowiązuje zakaz posiadania wielu kont, korzystania z tymczasowych adresów e-mail oraz rejestracji i używania kont z tzw. anonimizerów np sieć Tor.

7. Zabronione jest działanie na szkodę forum. Postępowanie takie będzie karane bezwarunkowym zablokowaniem dostępu do forum, usunięciem konta oraz zgłoszeniem do odpowiedniej instytucji zaistniałego faktu.

8. W avatarze, podpisie, nicku, udostępnianym archiwum itp obowiązuje zakaz umieszczania treści o charakterze obraźliwym, oszczerczym, propagującym treści niezgodne z polskim prawem lub naruszających cudze prawa autorskie. Robienie tego może spowodować, że zostaniesz zbanowany na zawsze.

9. Zabrania się stosowania nicków oraz avatarów zawierających wyrazy „Administrator”, „Moderator”, „Ekipa” oraz innych, mogących wprowadzić użytkowników Forum w błąd.

10. Stosuj się do próśb oraz nakazów obsługi forum! Nie odpowiadaj po wystawionych przez nich tabliczkach ani uwagach tekstowych dotyczących prawidłowości tematu. Osoba, której zwraca się uwagę, ma najpierw zastosować się do zalecenia obsługi forum. I dotyczy to także zaleceń od Moderatorów. Szanuj osoby, które wiedzą więcej od Ciebie oraz pilnują porządku. Sprawę ostrzeżenia załatwiaj przez prywatne wiadomości z osobą, która Ci je wystawiła.

11. Hyde Park służy do rozmów ogólnych. Nie umieszczamy w nim problemów z forum - są do tego odpowiednie działy. W HP obowiązują zasady jak wszędzie - przede wszystkim nie wolno tu dublować istniejących już tematów, należy przestrzegać kultury i zasad poprawnego pisania.

12. Niniejszy regulamin jest własnością administratora tego forum. Obowiązuje zakaz kopiowania oraz udostępniania go na innych forach pod groźbą wytoczenia procesu o kradzież własności intelektualnej.

13. Na Forum zainstalowany jest dodatek oceniania postów (system podziękowania). Na dole postu po prawej stronie są dwie ikony „łapka w górę” i „łapka w dół”. Jeśli ktoś Ci pomógł zamiast pisać „Dzięki”, kliknij „łapka w górę”. Jeżeli sytuacja jest odwrotna kliknij „łapka w dół”. Te obydwa znaczniki decydują o reputacji Użytkownika Forum.

14. Użytkownicy nie mają prawa do edycji swoich postów (usunięcie treści), co w konsekwencji niesie za sobą zaburzenie kontekstu wypowiedzi innych Użytkowników. Można edytować własne posty w celu dodania nowych informacji i/lub poprawienia informacji merytorycznych.

15. Zakazuje się kopiowania wszelkich treści z forum oraz ich udostępniania na innych portalach, forach itp

16. Tematyką forum jest smartphone Samsung Galaxy Ace we wszystkich jego odmianach.


PISANIE POSTÓW/ ZAKŁADANIE WĄTKÓW
1. Zgadzasz się nie pisać żadnych wypowiedzi o charakterze obraźliwym, oszczerczym, propagującym treści niezgodne z polskim prawem lub naruszających cudze prawa autorskie. Robienie tego może spowodować, że zostaniesz zbanowany na zawsze, a Twój dostawca internetu powiadomiony o Twoim zachowaniu.

2. Zgadzasz się, że administracja Forum ma prawo w każdej chwili usunąć, edytować, przenieść lub zablokować każdy wątek.

3. Zanim napiszesz nowy temat przeczytaj tutorial „Jak poprawnie napisać temat ?” Po przeczytaniu tutorialu użyj opcji szukaj i sprawdź czy podobny temat nie został już poruszony na forum, a także sprawdź czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się w FAQ, Tutorialach lub w Słowniczku.

4. Na forum obowiązuje bezwzględny nakaz przestrzegania zasad polskiej pisowni, ortografii oraz interpunkcji!

5. Nie piszemy postów jednowyrazowych typu "Problem" , "Pomocy", "Co robić" są one nieprawidłowe i będą zamykane lub usuwane do kosza, a autorzy karani ostrzeżeniami. Temat postu powinien zawierać tylko jeden problem. Do nieprawidłowych postów zaliczyć możemy również tematy typu „Problem z aparatem”, „Problem z wifi”, „Coś nie działa”, „Coś zepsułem” itd., takie tematy również zamykane lub usuwane do kosza. Jeżeli pojawią się takie tematy, to autor otrzyma od EKIPY polecenie poprawienia tematu. W wyniku braku reakcji autora na polecenie, temat będzie zamykany i usuwany do kosza.

6. Pisanie całych postów wielką literą również będzie karane ostrzeżeniem.

7. Staraj się unikać błędów (w razie potrzeby skorzystaj ze słownika, większość przeglądarek ma je wbudowane). Post ma być zrozumiały i czytelny, a treść zawierać maksymalną ilość informacji.

8. Nie komentuj, jeśli nie masz niczego konstruktywnego do napisania.

9. Nie spamuj. Nie nabijaj postów, gdy się pomylisz edytuj swój post.

10. Nie zakładaj tego samego tematu ponownie, jeśli poprzedni został zamknięty lub usunięty.

11. Zakazane jest zamieszczanie tych samych postów lub tematów w wielu miejscach!

12. Nie wolno umieszczać na forum postów i tematów reklamujących inne serwisy, szczególnie takie, których używanie może przynieść jakiekolwiek korzyści ich autorowi, wyjątkiem jest tutaj administracja oraz osoby przez nią upoważnione. (nie dotyczy stron obcojęzycznych - np. XDA-Developers)

13. Oferty handlowe sprzedaży/kupna/zamiany mogą odbywać się jedynie w dziale Pchli Targ. Oferty zamieszczane w innych działach będą usuwane.

14. Za treści pisane na forum odpowiadają ich autorzy. Posty niezgodne z prawem polskim będą usuwane.

15. Nie obrażaj innych użytkowników forum.

16. Czerwony kolor czcionki przysługuje wyłącznie administratorom oraz moderatorom.


SYSTEM KAR I OSTRZEŻEŃ
1. Administracja zastrzega sobie prawo do karania użytkowników za nieprzestrzeganie regulaminu ostrzeżeniem, usunięciem konta i/lub stałą blokadą dostępu do forum.

2. Dwa ostrzeżenia skutkują blokadą możliwości pisania na ShoutBoxie oraz blokadą możliwości pisania na forum na czas 10 dni.

3. Trzy ostrzeżenia skutkują blokadą możliwości pisania na ShoutBoxie oraz blokadą możliwości pisania na forum na czas 20 dni.

4. Cztery ostrzeżenia skutkują czasową blokadą dostępu do forum. (10 dni)

5. Pięć ostrzeżeń skutkuje stałą blokadą dostępu do forum.

6. Ostrzeżenia można otrzymać na przykład za:
  • sygnatura/avatar naruszający regulamin,
  • niepoprawny język,
  • nieschludne wypowiedzi z wieloma błędami,
  • SPAMOWANIE,
  • tytuł tematu niezgodny z regulaminem,
  • założenie nowego tematu pomimo istnienia już innego o podobnej tematyce/problemie,
  • założenie tematu w złym dziale,
  • łamanie regulaminu działu ROM'y & Modyfikacje,
  • obrażanie innego użytkownika,
  • reklama bez zgody wlaściciela/administracji forum,
  • podawanie linków do stron konkurencyjnych (nie dotyczy stron obcojęzycznych - np. XDA-Developers),
  • obrażanie osoby funkcyjnej

7. Moderatorzy mają prawo usunąć temat, post lub wystawić ostrzeżenie, nawet jeśli w tym regulaminie nie ma punktu odpowiadającego za dane przewinienie. Robią to według własnego uznania.


UŻYTKOWNICY
1. Użytkownik ma prawo do wyrażania swoich opinii o ile nie łamią przy tym postanowień regulaminu.

2. Użytkownik może raportować treści niezgodne z regulaminem i/lub prawem zgłaszając to Moderatorowi lub Administratorowi w wiadomości wysłanej na PW. Raport zostanie rozpatrzony przez moderatora w najkrótszym możliwym terminie

4. Użytkownik w dziale „Samsung Galaxy Ace Oprogramowanie” może zgłaszać nowsze wersje oprogramowania Moderatorowi lub Administratorowi w wiadomości wysłanej na PW.

5. Nowo zarejestrowani użytkownicy nie mają możliwości wysyłania Prywatnych Wiadomości. Dopiero po napisaniu 5 postów poza działami Hyde Park oraz Przywitaj się zyskują taką możliwość.


EKIPA FORUM
1. Moderatorzy są wybierani przez Administratora. Ich zadaniem jest pilnowanie porządku na Forum. Do swojej dyspozycji mają narzędzia moderatorskie, umożliwiające edycję, usuwanie i przenoszenie postów, jak również posiadają możliwość karania użytkowników.

2. Administratorzy oraz Moderatorzy nie są zobowiązani ściśle przestrzegać niniejszego regulaminu, oraz mogą pozwolić użytkownikom na lekkie nagięcie regulaminu w szczególnych przypadkach.

3. Nad całością forum czuwa Administrator. Do głównych zadań Administratora należy dbałość o poprawne działanie Forum, arbitraż w sprawach zgłoszonych przez użytkowników, tworzenie nowych działów, nadzór nad ekipą Moderatorów, reklama i wizerunek portalu w sieci.

Powrót do Regulamin Forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości